torsdag den 4. september 2014

Regn i Rom..

Da kalenderen sagde efterår slog vejret om her i Rom.. Vi vågnede i mandags op til gråvejr og regn. Ind imellem lød også de vildeste tordenbrag.. 

Hjemme i Danmark savner jeg sjældent regnen - den er aldrig væk længe nok til, at jeg når at savne den.. Men efter 16 dage hernede  i stegende sol og 30-35 grader hver dag, var det lidt hyggeligt og forfriskende med lidt regn..

Da jeg vågnede hoppede jeg straks i tøj og regntøj gik mig en tur - jeg var simpelthen nødt til at skulle ud i det vejr.. 

Jeg gik mig en tur ned til den park der ligger lige ved siden af Colosseum og sad der lidt inden jeg igen gik hjem. Jeg kan fortælle jer folkens, at Colosseum også er smuk i regnvejr.. :) 

Regnvejret varede kun en dag - nu er solen og de mange varmegrader atter tilbage i Rom..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar