torsdag den 6. november 2014

Italien i en nøddeskal..

I går var vi så heldige at modtage en dejlig pakke hjemmefra Pia og Alfred.. Skønt var det at få en pose pebernødder og juleskum.. Mmh.. Pia skrev i kortet til os, at hun havde sendt nogle af mine hæklerier med herned, som hun har haft til at ligge nede i "The salonen", så jeg måske kunne sælge det her i Rom.. 

Vi kunne se at kuverten havde været åbnet og med vores pakke kom også en lille hilsen fra det italienske postvæsen, hvor de undskyldte for nogle uheldige omstændigheder.. Hmmm.. 

Det der var tilbage af mine hæklerier var en sølle hårelastik.. Resten er væk. Stjålet formoder vi. Vi mailede med Pia og hun kun fortælle, at der også skulle have været nogle slikposer med i pakken.. De er også væk. Stjålet formoder vi.. 

Jeg håber der er en italiensk postarbejder, som sidder og godter sig med vores danske slik og som i øvrigt har lidt mindre julestress nu, da nogle af julegaverne til de mindste i familien nu er sikret - mine håndlavede hæklerier.. 

Et lille surt opstød herfra om Italien i en nøddeskal.. Ikke engang postvæsenet fungerer.. ;)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar