onsdag den 27. august 2014

En glad pige og en garnforretning.. :)

Efter at have gået rigtig meget rundt i Rom, var panikken efterhånden ved at sprede sig hos mig - ikke en eneste garnforretning havde vi set...

Men så..

I dag var vi på vej ud og handle og besluttede os for at gå en anden vej end vi plejer - og på gaden, der ligger lige bag vores gade, fandt vi en garnforretning. Så var min lykke gjort. :)

Den blev lige hurtig udforsket i dag, men en anden dag skal jeg ind og snuse lidt mere. Butikken var en smule uoverskuelig - der var garn fra gulv til loft, så det kræver lidt tid lige at finde ud af, hvad de har af forskelligt garn.. 

Jeg fik også købt en lille kurv til mit garn som jeg har medbragt hjemmefra.. Dejligt. :)



Nu har vi lige spist herhjemme i lejligheden alle 3 - menuen stod på pastasalat og kylling. 
Nu er drengene taget ud på en sportsbar og se fodbold - der er vist noget champions league kvalifikation .. :)

Jeg vil nyde at have lejligheden for mig selv - måske skal der hækles lidt, ses tøse tv-serier og bare slappe af. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar